lauantai 10. toukokuuta 2014

Hejsan!

Viime postauksesta onki kulunu aikaa. Siihen syyt ovat nämä:
-koulussa oli koeputki, pakko hikettää :D
-olin (ja olen vielä snadisti) kipeä, ei jaksanut/pystyny bloggaa.
-kamera kenkkuilee mulle, akku ei meinaa toimia. Syynä eBay-laatu.

Mutta asiaan. Tänään kävin siskon kanssa Itiksessä shoppailemassa.
Minimaalinen järkytys tuli kassalla ku oon tottunu kirppiksen hintoihin :D
Ostin snacksii mm Saiturin pörssistä ja Lidlistä, mutten kuvaillu niitä.

Ginasta löysin peplumin (joihin olen addiktoitunut lievästi :D)
New Yorkerista ostin valkoisen jakun, jollainen on ollut hankintalistalla pitkään.
Lisäksi ostin myös sieltä sinisen topin, sormuksia eläinten korvilla ja siskon
bongaaman iiihanan nallepaidan :3

Ei näytä tältä päällä, kuva ei tee tälle oikeutta :S












































Lisäks hain Itiksen läheltä yheltä Tori.fi:n myyjältä ostamani tuotteet.
10€ maksoivat yhteensä. Ei sinällään paha, kun poneja paketissa oli:
-G2:n Silver Swirl (saattaa olla feikki kylläkin) [pieni hopea]
-G3:n Wonder Mint [valkoinen]
-G4:n Pinkie Pietä 2kpl ja Apple Jackin.

Lisäksi muuta söpöäkin oli pakko ostaa. Pokemonin Skitty (eBaysta en löytänyt)
Shrekin Gingy sekä lohikäärme-aasi-vauva :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti